wz






logo

© Pavel Chrz 2001 - 2017

Příběh v PC hře

Příběh v PC hře Narozdíl od her z CD-Romku, vyšla hra Čtyřlístek a strašidelný hrad samostatně (ale několikrát). Adventura je mnohem delší (rozdělená do 4 kapitol) a Čtyřlístek je v ní klasicky dvourozměrný.
Fifinku namluvila Helena Brabcová, všechny tři kluky nadaboval Jiří Lábus (viz též Čtyřlístek mluví).
Podle výrobce se pracovalo na pokračování, ale další hra už nevyšla.


Čtěte také:
PC hry
Příběhy v PC hrách z CD-Romku
Čtyřlístek mluví (obsazení rolí)

Odkazy:
Centauri Production - Stránky výrobce
ABCgames.cz - Čtyřlístek a strašidelný hrad - O hře
ABCgames.cz - Čtyřlístek a strašidelný hrad - Návod
ABCgames.cz - Čtyřlístek a strašidelný hrad - Screenshoty
Abeceda her - Návod
Opravný patch

Čtyřlístek a strašidelný hrad
Čtyřlístek a strašidelný hrad (PC hra, 2002)
Čtyřlístek a strašidelný hrad Bylo nebylo...
Je krásné letní odpoledne a Čtyřlístku přichází dopis od Bobíkova strýčka Bukvíka. Strýc pracuje jako kastelán na hradě Okříně. Potřebuje odjet a prosí Čtyřlístek, aby na hrad dohlédl v době jeho nepřítomnosti. Čtyřlístek nadšeně souhlasí a to i přesto, že na hradě prý straší. Nikdo nemůže usnout, nejdřív kvůli cestovní horečce. A později proto, že se v ložnici začnou hýbat obrazy a létat předměty, jakási předzvěst tajemných sil hradu Okřína. Další den je potřeba naplánovat cestu, navařit a sbalit věci. Tajemné síly se objeví i za bílého dne.
Na cestě
Čtyřlístek se vydává pěšky na cestu i přes louku plnou krtků. Když nakonec dorazí k hradu, brána je zamčená. Bukvík určitě klíč někde schoval, jenže už se sešeřilo a nemá cenu ho hledat. Čtyřlístek musí přečkat velkou bouřku ve stanu pod hradem. Ráno najde Myšpulín klíč pod kamenem a Čtyřlístek může začít s průzkumem hradu. Bobík objeví obraz s rytířem, který se rozbije a pod sebou na stěně zanechá tajný nápis "abraka dabra". Po dlouhém pátrání se uloží Čtyřlístek k spánku. Zase se zjeví strašáci, Čtyřlístek je ale zažene a ráno pokračuje v průzkumu.
Čtyřlístek a strašidelný hrad Záchrana hradu Okřín
Myšpulín objeví v podzemních chodbách tajemnou komnatu plnou kamenů s písmeny na zdi. Když Čtyřlístek sestaví z písmen heslo "abraka dabra", otevře se poklop a Čtyřlístek může pokračovat po laně dolů, musí se ale složitě vyhýbat strašidlům. Není cesty zpět, musí se chodbou pořád jen kupředu. Čtyřlístek se dostane do prapodivné kuchyně s mluvící troubou Irenou. Irena Čtyřlístku vysvětlí, že strašidla jsou mírumilovná, ale hladová, proto straší. Hladem je trápí zlý čaroděj Huriáš. Čtyřlístek se s Huriášem střetne v hradní knihovně. Stačí odvést čarodějovu pozornost a Čtyřlístek zvítězí. Huriáš prchne, ale slibuje pomstu. Čtyřlístek se dostane na povrch a připravuje koláče pro hladová strašidla. Pak se koná hostina.
Rej strašidel
Strašidla jsou Čtyřlístku vděčná za záchranu a hrají si s ním hry - třeba na okřínskou schovávanou nebo hru kostlivce Kličky. Bukvík se má vrátit za 2 dny na hrad, Čtyřlístek odjíždí už zítra. Bílá paní má ale ještě pro Čtyřlístek úkol - osvobodit z nedaleké jeskyně trojhlavého draka. Čaroděj ho tam zaklel a Čtyřlístek musí kouzlo prolomit - sestavit drakovo jméno z kamenů, které drží saň v jeskyni. Drak si své jméno nepamatuje, Čtyřlístek ale rozluští, že se jmenuje Mrak. Drak by si rád zašel na koupálko, jenže je zesláblý. Čtyřlístek draka správně nakrmí - není to jen tak, saň má speciální trávicí systém. Drak je zase silný a navrhne Čtyřlístku, že s ním zaletí až domů. Na zahrádku Čtyřlístku se sice zrovna nevešel, ale aspoň byli rychleji doma. Čtyřlístek se s drakem rozloučí a pak ještě v noci vzpomíná na prožité dobrodružství.




Čtěte také (5 náhodně vybraných článků)
Radim Krajčovič
Radim Krajčovič
Okrajově o Čtyřlístku
Okrajově o Čtyřlístku
Komiksové knihy
Komiksové knihy
Čtyřstránkové příběhy
Čtyřstránkové příběhy
Reedice čísla 7
Reedice čísla 7
Toto nejsou oficiální stránky časopisu Čtyřlístek, ty najdete na adrese www.ctyrlistek.cz