wz






logo

© Pavel Chrz 2001 - 2017

Příběh v PC hře

Příběh v PC hře Narozdíl od her z CD-Romku, vyšla hra Čtyřlístek a strašidelný hrad samostatně (ale několikrát). Adventura je mnohem delší (rozdělená do 4 kapitol) a Čtyřlístek je v ní klasicky dvourozměrný.
Fifinku namluvila Helena Brabcová, všechny tři kluky nadaboval Jiří Lábus (viz též Čtyřlístek mluví).
Podle výrobce se pracovalo na pokračování, ale další hra už nevyšla.


Čtěte také:
PC hry
Příběhy v PC hrách z CD-Romku
Čtyřlístek mluví (obsazení rolí)

Odkazy:
Centauri Production - Stránky výrobce
ABCgames.cz - Čtyřlístek a strašidelný hrad - O hře
ABCgames.cz - Čtyřlístek a strašidelný hrad - Návod
ABCgames.cz - Čtyřlístek a strašidelný hrad - Screenshoty
Abeceda her - Návod
Opravný patch

Čtyřlístek a strašidelný hrad
Čtyřlístek a strašidelný hrad (PC hra, 2002)
Čtyřlístek a strašidelný hrad Bylo nebylo...
Je krásné letní odpoledne a Čtyřlístku přichází dopis od Bobíkova strýčka Bukvíka. Strýc pracuje jako kastelán na hradě Okříně. Potřebuje odjet a prosí Čtyřlístek, aby na hrad dohlédl v době jeho nepřítomnosti. Čtyřlístek nadšeně souhlasí a to i přesto, že na hradě prý straší. Nikdo nemůže usnout, nejdřív kvůli cestovní horečce. A později proto, že se v ložnici začnou hýbat obrazy a létat předměty, jakási předzvěst tajemných sil hradu Okřína. Další den je potřeba naplánovat cestu, navařit a sbalit věci. Tajemné síly se objeví i za bílého dne.
Na cestě
Čtyřlístek se vydává pěšky na cestu i přes louku plnou krtků. Když nakonec dorazí k hradu, brána je zamčená. Bukvík určitě klíč někde schoval, jenže už se sešeřilo a nemá cenu ho hledat. Čtyřlístek musí přečkat velkou bouřku ve stanu pod hradem. Ráno najde Myšpulín klíč pod kamenem a Čtyřlístek může začít s průzkumem hradu. Bobík objeví obraz s rytířem, který se rozbije a pod sebou na stěně zanechá tajný nápis "abraka dabra". Po dlouhém pátrání se uloží Čtyřlístek k spánku. Zase se zjeví strašáci, Čtyřlístek je ale zažene a ráno pokračuje v průzkumu.
Čtyřlístek a strašidelný hrad Záchrana hradu Okřín
Myšpulín objeví v podzemních chodbách tajemnou komnatu plnou kamenů s písmeny na zdi. Když Čtyřlístek sestaví z písmen heslo "abraka dabra", otevře se poklop a Čtyřlístek může pokračovat po laně dolů, musí se ale složitě vyhýbat strašidlům. Není cesty zpět, musí se chodbou pořád jen kupředu. Čtyřlístek se dostane do prapodivné kuchyně s mluvící troubou Irenou. Irena Čtyřlístku vysvětlí, že strašidla jsou mírumilovná, ale hladová, proto straší. Hladem je trápí zlý čaroděj Huriáš. Čtyřlístek se s Huriášem střetne v hradní knihovně. Stačí odvést čarodějovu pozornost a Čtyřlístek zvítězí. Huriáš prchne, ale slibuje pomstu. Čtyřlístek se dostane na povrch a připravuje koláče pro hladová strašidla. Pak se koná hostina.
Rej strašidel
Strašidla jsou Čtyřlístku vděčná za záchranu a hrají si s ním hry - třeba na okřínskou schovávanou nebo hru kostlivce Kličky. Bukvík se má vrátit za 2 dny na hrad, Čtyřlístek odjíždí už zítra. Bílá paní má ale ještě pro Čtyřlístek úkol - osvobodit z nedaleké jeskyně trojhlavého draka. Čaroděj ho tam zaklel a Čtyřlístek musí kouzlo prolomit - sestavit drakovo jméno z kamenů, které drží saň v jeskyni. Drak si své jméno nepamatuje, Čtyřlístek ale rozluští, že se jmenuje Mrak. Drak by si rád zašel na koupálko, jenže je zesláblý. Čtyřlístek draka správně nakrmí - není to jen tak, saň má speciální trávicí systém. Drak je zase silný a navrhne Čtyřlístku, že s ním zaletí až domů. Na zahrádku Čtyřlístku se sice zrovna nevešel, ale aspoň byli rychleji doma. Čtyřlístek se s drakem rozloučí a pak ještě v noci vzpomíná na prožité dobrodružství.




Čtěte také (5 náhodně vybraných článků)
Ljuba Štíplová
Ljuba Štíplová
Oslavy 40 let
Oslavy 40 let
Videokazety
Videokazety
Příběhy 1969
Příběhy 1969
Čtyřlístek vrací úder
Čtyřlístek vrací úder
Toto nejsou oficiální stránky časopisu Čtyřlístek, ty najdete na adrese www.ctyrlistek.cz