Čtyřlístek kontra Klamérie (komiksové části počítačové hry)

Počítačovou hru
Čtyřlístek kontra Klamérie (2024) napsali Jan Macháček a Jakub Mareš, autorem grafiky ve stylu Jaroslava Němečka je Jakub Mareš.
Hra kromě samotné adventury obsahuje i komiksové části, které zřejmě připravil také Jakub Mareš.
Zařazením komiksových částí se odkazuje ke komiksovému původu Čtyřlístku, ale hlavně lze snadněji posouvat děj adventury bez nutnosti kreslit nová herní prostředí a nové výrazy postav.
Hra začíná zobrazením
komiksové obálky příběhu přesně ve stylu základní řady.
Pak se pětkrát během hry ukáže dvouřádková "strana" s komiksem, který posune děj k nové fázi.
V komiksu se postupně odkrývají okénka a dabéři Čtyřlístku (a vedlejších postav) čtou (hrají) text z bublin.
Celkově má komiks 10 řádků (29 okének). Začíná typickým čtyřlístkovským nadpisem, ale font v bublinách i bubliny samotné jsou jiné než známe z časopisů.
Pokud se jednotlivé komiksové části seřadí za sebe, zabraly by 2 až 3 strany. Komiks ovšem bez mezilehlého děje z adventury nedává smysl.
Odkazy:
průchod hrou (komiksové části od 00:12, 05:30, 12:50, 21:15 a 28:30)
ZDARMA: Česká televize přináší webovou adventuru Čtyřlístek kontra Klamérie (ukázky ze hry včetně komiksových částí)
Čtyřlístek kontra Klamérie
Čtyřlístek kontra Klamérie (PC hra, 2024)
nakreslil Jakub Mareš
1. strana:
Čtyřlístek se chce vypravit na zimní hry, nejdřív se ale musí doma nachystat.
2. strana:
Čtyřlístek jede v autě na místo konání her. Vypráví si o tom, že největší šanci vyhrát mají reprezentanti Klamérie.
3. strana:
Myšpulín ve své přenosné laboratoři vyzkoumá, že nápoj, kterým se Klaméřanané posilují, je zakázaný. Čtyřlístek to zkusí nahlásit telefonem, ale protože to nikdo nebere, vezme spravedlnost do vlastních rukou. Plánuje připravit neškodnou náhražku a potrčit ji Klaméřanům.
4. strana:
Čtyřlístek v mixéru připraví zelený nápoj, který je k nerozeznání od posilovacího nápoje Klaméřanů. Každý pak dostane na starost vyměnit nápoj jednomu z podvodníků.
5. strana:
Začínají zimní hry. Ačkoliv každý Klaméřan vypil celou láhev svého nápoje, jsou všichni slabí, ospalí a nemotorní a ve všech disciplínách skončí na posledním místě. Díky Čtyřlístku se Klamérie poučila, že podvádět se nemá.